Skip to content

Over IP Belgium

43 Merken 886 Miljoen Contacten per week 51% Marktaandeel TV

IP Belgium

Een innovatieve en slagvaardige Belgische reclameregie die zowel in het noorden als in het zuiden van het land een bijzonder ruime mediaselectie aanbiedt, bestaande uit video, audio, display en native.

Ze levert enkel premium content en hecht veel belang aan een grote betrokkenheid van haar partners.

Grootste troeven: kwaliteit, creativiteit en expertise


De knowhow van IP Belgium is gebaseerd op drie fundamentele pijlers:

Een gediversifieerd portfolio van premium media

Grondige en marktspecifieke kennis en expertise

Constante creativiteit en een voorliefde voor innovatie

Haar belangrijkste opdracht: optimaliseren, optimaliseren, optimaliseren

Optimaliseren van de reclame-investeringen van adverteerders en hun mediabureaus door:

  • communicatieoplossingen die voldoen aan hun verwachtingen op het vlak van doelgroepen, kostprijs en context
  • een doorgedreven kennis van alle media die de regie vertegenwoordigt

Optimaliseren van de reclame-inkomsten voor mediaklanten door:

  • een nauwgezette studie van hun competitieve universum op het gebied van tarieven, publiek en profielen
  • beheersing van de mediaplanning en de mediabuying

43

Merken

886 Miljoen

Contacten per week

51%

Marktaandeel TV


Team

IP Belgium is bovenal een team van experts ten dienste van uw merk.

Maak kennis met het team